Fina bilder Rooster och Robin du har väl mer visa Robin ?
CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Vilka skönheter. Pearseien var inte att leka med...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Pearsein var en storfavorit i flera år tills den dag jag köpte Bocourtiparet som både var snyggare och fungerade bättre ihop.
Freddipar är jag dock grymmt sugen på igen.. Har lite yngel som går 5-6cm i min 660l kar.. Tyvärr ser det ut som hanar allihopa.. En liten 4-5cm går i 800l karet..Otroligt nog lyckades den klara sig undan Petenierna en lång tid.. Den ser ut att vara en hona.. Så med lite tur kanske man har ett nytt par om ett år.Senast redigerad av salmberg; 17 September 2011, 18:56.Kommentar
-
Pearsein var trevlig firre kom ihåg när jag fick en lek och folk från Sthlm och neråt kom ner hämtade fisk hehe...riktigt ståtliga djurMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Suck dom här trådarna gör alltid så att man tycker att man har för lite akvarium. Riktigt stiliga pearsei!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Tack jag vidarebefodrar till fotografen (flickvännen). Ja nu var det längesen nån av oss tog några bilder på fiskarna... får la bli ändring på det.
Har bara 4 kar hemma små till halvstora (95-250L), men i ciklidväg har jag just nu A. multispinosus, T. maculipinnis, C. septemfasciatus, A. siquia, C. panamensis och N. marunguensis.Kommentar
-
Tack! Nä det har jag tyvärr inte men jag kanske kan ta reda påt. (är ungdjur från Tommy Tobiasson´s fiskar, som han jag tror han fick från "Super Aquaman" på zoopet (han kanske finns här oxå)).Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Pearsein var en storfavorit i flera år tills den dag jag köpte Bocourtiparet som både var snyggare och fungerade bättre ihop.
Freddipar är jag dock grymmt sugen på igen.. Har lite yngel som går 5-6cm i min 660l kar.. Tyvärr ser det ut som hanar allihopa.. En liten 4-5cm går i 800l karet..Otroligt nog lyckades den klara sig undan Petenierna en lång tid.. Den ser ut att vara en hona.. Så med lite tur kanske man har ett nytt par om ett år.Kommentar
Kommentar