CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
2 sista bilderna nu sen over and out trevlig semester på er alla och glad midsommar från Laholm...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
ja de färgar mer mer var lite grå när jag köpte dom men har ändrats nu,silver masken på hanen har inte kommit tillbaka mera blå i tonen nu på huvudet,sen har de fått smak på skalade räkor vilket de ratade till en början tog bara pellets men nu är det tvärtom hehe..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Fina bilder MJ, och, nej vi tröttnar inte!
Det ser ut som om argenteorna är på gång igen.
Undrar när det blir dags för dina splendidor att lägga en laddning, det är väl ett tag sen sist.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Tackar jinnarp ,gjorde stor rening igår du såg ju röran i karet när du var här hihi det satte igång argenta och tuborna en aning men det lugnade ner sig igen lite tidigt för ny lek igen men det kommer säkert mera de är så jäkla fina och hanarna är snälla dessutom ,fel tid på året baraMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Vet inte om jag sagt det men dina splendida är verkligen ett par showstoppers!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
Petenian ser så smal ut, inte mager men smal är det en illusion eller är de så höga men smala?
Riktigt stilig JD, han var rätt stor, eller?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jd hanen är en 22cm har gått många år nu..Kommentar
-
T. lentiginosus hane, otroligt vilken lekdräkt paret har som har snart slagit ihjäl snart alla andra innevånare förutom svärdbärarna .SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Vilken skönhet! Vill ha!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
hade kameran framme idag fick en petenia lek men den avbröts de började bråka så hanen tröttnade totalt hehe..sen svärmar mina T.Tuba igen simmar i cirklar + de mun hugger kanska så rejält ibland..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar