Schysst firre kalven! Uppskattas verkligen!
CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Mycket trevlig uppdatering mitt all schlager!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
-
Tackar måste säga att det är betydligt lätare att fota CA-ciklder än att försöka ta en bild på malawi med damp.Kommentar
-
Kommentar
-
livar upp tråden nu
Hej gott folk lägger in 15 bilder nu håll tillgodo
bild 1 Tomochicla tuba paret honan underst skymd kanske
bild 2 hanen
bild 3petenia hanen
bild4 Umbiee hanen
bild 5 Argenta hanenMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Brutala firrar. Tomocichlan var bara för läcker (de andra med). Ser ut som en grinig tjur. Schysst puckel Argentean fått också.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag kör vidare
bild1 tuba hanen
bild2 tuba honan
bild3 paret i cirklar
bild4 samma
bild5 Argenta hanen majestätisk om jag får säga det nu växt på sigMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Den liknar inte direkt Tomocichla tuba i artregistret...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
de 5 sista är mest på honorna utom bild4 är på tuba hanen
vilka ser ni själva hej hop nu är man ledig några dar...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Den liknar inte direkt Tomocichla tuba i artregistret...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar