CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Whohoho vilken cool skönhet!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Heterospilan är snygg, annorlunda färgkombo.
Kanske svårt att avgöra från bilden men e det mörka helt svart? eller mörkt blå?Kommentar
-
Kommentar
-
Kul att ni gillar dom!!Tänkte sätta fart på CA tråden hehe,,varit stiltje länge... är själv riktigt glad nöjd med dessa bjässar och färge,, har har glömt mina jaggor denna gången har fått flytta till ett mindre kar men såg de har putsat rent och en lek är på g de funkar t o m i ett 300L kar fast hanen närmar sig de 40cm snart, honan bara hälften så storKommentar
-
en hyfsad system kamera en macro glugg med stor bländare öppning är inte fel + ett bild program (jag använder picasa) som gör pricken över iet sen tränar man testar lite efter en tid blir de hyfsat tycker iaf jag..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Du får min utrustning Samsung system Kamera GX1L Objektiv Tamron SPII 95MM 2.8 sen använder jag Picasa bild program som jag sa innan bara prova sig fram testa svårare är det inte.Mina grejor är inte dyra finns betydligt värre saker men för mina behov räcker det länge.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar