CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
vieja zonata
lägger in 1 par bilder igen på mitt par faktiskt lika deon`s mina är ju större kanske mera utfärgade men visst är det lika speciellt den andrabilden iaf på deon`s bilder, möjligen att de svarta ser olika utSenast redigerad av Micke Jarhl; 14 March 2011, 16:56.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jag tycker inte dom är speciellt lika deon`s!CAKommentar
-
-
Kommentar
-
det är säkert en blandras då. men jag återkommer längre fram. Om du får en kull på dina Zonata någon gång Micke så skulle jag hemskt gärna köpa några. Den fisken jag mest skulle vilja ha i min samlingKommentar
-
-
Fina firrar Cronan, får även intrycket att karet är väldigt fint...
Detta är ju inte helbildstråden men släng upp en helbild på karet vettja.Kommentar
-
precis när jag fick hem dom så vart det lite lek tendenser men det dog ut igen hör av mig om något händer Deon...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Tackar. Har öst i så mycket sten och rötter jag kunde och det funkade för första gången sen jagguarerna blev könsmogna så kan jag ha dom med andra fiskar. Har bara tagit halva 720l karet i sin ägo. Se om jag hinner ta någon bild i morgon.Kommentar
-
Hehe ja ett halvt 720 är rätt stort revir ändå i akvariesammanhang tycker jag (har bara små akvarier å små fiskar typ)
Ja gör så.Kommentar
-
Ja det funkar kanon här hemma han gnabbar lite med umbiee hanen men inga större händelser även Argenta hanen retar upp honom ibland men bra intressant att se absolut inga skador+ paret är ju förvånande stabilt honorna brukar annars leva ett hårt liv på grund av hanarna har jag hört iaf... har även bilder på när de var små kommer med här nuMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ojojoj, snygga bilder micke!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hittade en "gammal" bild (ca1år) som är en av mina favoriter
Urophtalmus hona som vaktar yngel vid öppningen till sin grotta.Tyvärr så är hon numera utbytt då hanen fick för sej o slå ihjäl na!
Numera är de ingen lek men heller inga lik1000l CA..... i trappen!!!Kommentar
-
Härlig bild. När ens ciklider har sina svärmar så är det högtid vid akvariet. spelar ingen roll hur ofta det händer!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar