If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salvinis som leker. Hanen är klart gul under lek jämfört med glittrande blå annars. Rejäl färgmorph... Det visste jag inte. Särskilt när han är lite pissed på de andra gulnar han till (mittenbilden). Hmm, man ser ju inte ynglen på dessa bilder. de har ettt jugotal frisimmande och jag tror att jag sög upp ett gäng vid vattenbytet. Hade inte märkt att de lek under den veckan jag var bortrest.
Kollar ofta i denna tråden. Tänkte det är dags att dela med sig av vad jag har hemma med, Nu när jag har varit och köpt en ny kamera så bilderna blir lite bättre
Kollar ofta i denna tråden. Tänkte det är dags att dela med sig av vad jag har hemma med, Nu när jag har varit och köpt en ny kamera så bilderna blir lite bättre
Trevliga bilder o fiskar deon, välkommen till forumet ös på med mera bilder bara Skriv gärna arterna bara, då blir det lättare att hitta för dom som söker i forumet Det är Vieja Argentea, Synspila och Maculicauda väl
Tjusiga Viejer. Har du fler centralare och vilka?
Och välkommen till gänget..
Kommentar