Fortsätt skriva jinnarparen jäkligt skoj läsning blev det iaf.
CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Haha vilken nolltollerans Rikard *lol* (Håller med). Riktigt praktfull bifaciatum Banderad, saknar mina lite extra nu..
Lite ot. men vet nån vem som sålt salvini tilll hageby? salvini "red" säger mig inte mycketSA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Hmm, varför inte skriva Nototun då.
Beast har du ingen koll på din kompis, skall vi behöva komma upp i övertyga honom om vad det är som gäller.
Hur skulle det se ut om han sålde Aulonucara 'blå' eller aulonucara 'röd'?? eller kanske Malawi 'blå'?
får väl lägga till en smiley så att det inte är någon som missuppfattarÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Beast har du ingen koll på din kompis, skall vi behöva komma upp i övertyga honom om vad det är som gäller.
Hur skulle det se ut om han sålde Aulonucara 'blå' eller aulonucara 'röd'?? eller kanske Malawi 'blå'?
får väl lägga till en smiley så att det inte är någon som missuppfattarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
får väl lägga till en smiley så att det inte är någon som missuppfattarCAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vackra fiskar, länge sedan jag såg ett inlägg med citrinellumKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kör några bilder ikväll.
Paraneetroplus bifasciatus , Rio Chacamax
[ATTACH]35204[/ATTACH]
[ATTACH]35205[/ATTACH]
Amphilophus citrinellus
[ATTACH]35206[/ATTACH]
Du får dra upp en kull av dom och sprida här nere i skåne, det finns ju inga att få tag på här nere nu!CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar