CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
okej ja jag kan tänka mig att dom fick det svårt mot salvini!Hoppas på bättre lycka nästa gång så du ska sprida dom söderutCAKommentar
-
Jo men jag trodde det skulle funka ett tag i ett 720 i alla fall, Salvinin är bara 7-8cm, men dom stressar Gibbisarna genom att nypa dom i fenorna så fort dom får chansen, så nu ska dom bort!
Funderar faktiskt på att sära eller sälja några redan nu, har ju 2+5.Senast redigerad av JockeB; 04 December 2011, 14:16.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Låter bra det
Jo men jag trodde det skulle funka ett tag i ett 720 i alla fall, Salvinin är bara 7-8cm, men dom stressar Gibbisarna genom att nypa dom i fenorna så fort dom får chansen, så nu ska dom bort!
Funderar faktiskt på att sära eller sälja några redan nu, har ju 2+5.CAKommentar
-
Kommentar
-
har ÄNTLIGEN efter 6 år bestämt mig att skaffa ciklider! efter att ha läst den här tråden finns de ingen risk att de inte blir annat än CA, kanske ett feastepar iofs har bara haft ett litet på 325L men nu vart ja sugen på 800-900L.. men har så satans otur att just min dörrjävel ligger så dåligt till i trapphuset så har tur om ja får in ett 720..Kommentar
-
har ÄNTLIGEN efter 6 år bestämt mig att skaffa ciklider! efter att ha läst den här tråden finns de ingen risk att de inte blir annat än CA, kanske ett feastepar iofs har bara haft ett litet på 325L men nu vart ja sugen på 800-900L.. men har så satans otur att just min dörrjävel ligger så dåligt till i trapphuset så har tur om ja får in ett 720..
/JockeKommentar
-
Bra beslut!
Nästa bra beslut blir när du blir medlem Hehe!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
har ÄNTLIGEN efter 6 år bestämt mig att skaffa ciklider! efter att ha läst den här tråden finns de ingen risk att de inte blir annat än CA, kanske ett feastepar iofs har bara haft ett litet på 325L men nu vart ja sugen på 800-900L.. men har så satans otur att just min dörrjävel ligger så dåligt till i trapphuset så har tur om ja får in ett 720..
Har annars koll på ett riktigt stort kar till salu om du är intresseradKommentar
-
blir väl mest troligt att bygga på plats om ja ska ha större än 720 men antar att de blir grymt mycket dyrare, går de att köpa ett beggat kar å montera ner de eller måste man köpa eget glas å snickra ihop de själv?
bor i piteå å ja gissar på att du bor längre ner i sverige?Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar