Härligt Banderad fina fiskar...
CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Väldigt fina fiskar banderad, är det ett par av salvini? tycker det ser ut som 2 honor720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Snyggaste salvini och loisellei som jag sett på länge *hatten av* .SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
Tackar för alla kommentarer.
Thompa: Nu när jag kollar själv på bilden är jag inte 100 på attt jag lyckades fånga paret, men av de 6 som går i karet är det ett par. De är ganska små än så länge. Men vad det gäller den röda färgen så har både honor och hanar det i den här stammen.
HåkanM: Japps, F1r från Nototun som ligger i Rio Chacamax.
Cronan: Jo, då. Alla sju går ihop fortfarande. Terrorbalansen i karet fungerar riktigt bra faktiskt. Två par har lekt med frisimmande som följd. Inte ens då har de andra fiskarna skadats på något sätt. Honorna har varit arga som bin, men hanarna har varit hyffsat lugna i revirförsvaret. Är dock i valet och kvalet om jag ska ha kvar fiskarna. Funderar väl på att gå över till lite mindre centralare i båda mina 540:s för att köra annat i de andra karen. Samtidigt gillar jag dessa fiskar som fan. Personliga och trevliga.
/JockeKommentar
-
-
Kommentar
-
Min hane är också röd fast inte samma klar röda färg som honan, lite mer matt i färgen720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
/JockeKommentar
-
I väntan på mina nya fiskar så skickade Jeff Rapps foto på pappan till några av fiskarna jag har beställt och eftersom jag inte har något än så länge att fota själv så tänkte jag bidra med foto på just pappa Dovii "Laguna de Arenal" vildfångad.CAKommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
Kommentar