If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aa ok tack!, jo det kanske hon är, fast hon ser lite högre ut vid tex matning eller om hon ska kivas med någon i karet då hon fäller ut fenorna lite mera men man kanske skulle skaffat en hane till henne!
Stenarna är trädgårdsdekoration av skiffertyp, köpte det på byggmax tyckte det vart snyggt, har även lite rådasand i botten
Kul med vildfångade blåciklider också, har jag inte sett förut.
Ju mer jag ser rav Ellioti desto med vill jag ha någon Thorichthys!
Jo gällande blåcikliderna(köpt på åleds akvarieaffär) så vart jag lite extra intresserad då dem var vf, inte riktigt min grej med syd egentligen men fina är dem, börjar färga ut mer och mer nu tycker jag, dem växer riktigt fort så snart dags och sätta upp ett par nya kar och placera ut par i.
Jo riktigt snygga Ellioti(även dem från åled), dem hade ovanligt snygga eldbukar med runt 7cm när jag var där, färgade som om dem alla vore i lek så där vart man sugen på ett par men man kan ju inte skaffa allt...tyvärr
Slänger in lite bilder efter lång tids lågperiod av ca intresset men här kommer några.
Ursäktar för den mkt dåliga kvaliten, och sen min kunskap om dess namn är fruktansvärt dålig nu efter så lång dvala i träsket, men skall vara:
1.1 Texasciklider(vilken specifik artnamn?)
1.1 Elliothi
1.1 Vf Blåciklid
0.1 typ av zebraciklid,mins inte just vad denna sorten heter, djuraffären namngav den fel mins ja däremot.
Kommentar