CA-bilder del 7
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Eller så gör vi som telia när de sänkte priset för utlandssamtal till en femtedel - tystnad för att inte skämma ut sig över hur det var innan. Nä, så illa är det inte. Det var sedan innan beslutat, informerat och genomfört att alla skulle få posta bilder men det gick inte införa en begränsning per tidsenhet, bara totalt. Detta var ohållbart bland annat för att gamla medlemmar blev "tjocka" samt att det kanske inte var så smart redan från början. Så nu är det fritt fram och detta berör endast Pettapetrochromis då alla andra varit låångt från att posta mer bilder än gränsen för ickemedlemmar - en gräns som numera är borttagen.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
japp occelaris och tilapia gammal burk jag hade för flera år sedan 450l
har en 1125, 720, 680, å några ,Mindre nu!Kommentar
-
Jag flyttade fotot dit.Senast redigerad av RobinH; 05 March 2011, 22:48.CAKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men sen när allt e färdig och karen är igång och fiskar på plats så lär det bli en hel del FotoCAKommentar
-
Salvinis som leker. Hanen är klart gul under lek jämfört med glittrande blå annars. Rejäl färgmorph... Det visste jag inte. Särskilt när han är lite pissed på de andra gulnar han till (mittenbilden). Hmm, man ser ju inte ynglen på dessa bilder. de har ettt jugotal frisimmande och jag tror att jag sög upp ett gäng vid vattenbytet. Hade inte märkt att de lek under den veckan jag var bortrest.Senast redigerad av DaRe; 08 March 2011, 00:01.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Mycket tjusiga720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
-
Tackar. Bild 3 och 4 är samma hanne fast olika förbannad. Lite mer ilsk på första bilden då han just jagat bort ett par viejorKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar