Ciklid.org - Ny design

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    Områdesbeskrivningarna i artregistret har försvunnit (jag skriver det här istället för att starta ny tråd)
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

      Ursprungligen postat av Ola Svensson
      Områdesbeskrivningarna i artregistret har försvunnit (jag skriver det här istället för att starta ny tråd)
      Noterat
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se
      ____________________________________________

      Kommentar

      • Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 7334

        Kan meddela att följande funktion nu är konverterad till nya designen:

        Fototävling
        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se
        ____________________________________________

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

          Hur är status med allt nu?

          Jag känner mig lite osäker kring den grå bakgrunden. Går det att få till det lite modernare ljusare gladare utan att bli skrälligt? Vitt? Ljust ljust blått?

          Hur är det med framsidan är den som vi vill ha den tills vidare? Jag känner att infon till vänster får lite för stort utrymme då det oftast blir lite gammal info där. Går den att dela upp och visa mer av medlemmarnas bilder, eller nåt?

          Bli medlem nu så hade vi ju en diskussion kring schyssta ikoner. Nu är det svart med vit text. Går det att spica upp framsidan så den gnistrar och knastrar lite mer?

          Kan vi tillåta bloggar?
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • September 2009
            • 22830

            Skulle kunna tänka mig att senaste inlagda medlemsakvariet och medlemsart läggs in längst upp till vänster och att man samtidigt tillåter egna foton direkt på sina arter men att de lagras för var och en. Det samma med flera foton på sina akvarier. Detta med mina arter/akvarier är så undanskymt nu att många missar potentialen med denna funktion.
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • DaRe
              NCS Medlem
              • September 2009
              • 22830

              Strax under den skulle senaste uppdaterade artbeskrivningen kunna dyka upp med bild Kanske tom med de 3 senaste?!
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

              ///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

              Kommentar

              • Christian Alfredsson
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 4164

                Ursprungligen postat av DaRe
                Hur är status med allt nu?

                Jag känner mig lite osäker kring den grå bakgrunden. Går det att få till det lite modernare ljusare gladare utan att bli skrälligt? Vitt? Ljust ljust blått?

                Hur är det med framsidan är den som vi vill ha den tills vidare? Jag känner att infon till vänster får lite för stort utrymme då det oftast blir lite gammal info där. Går den att dela upp och visa mer av medlemmarnas bilder, eller nåt?

                Bli medlem nu så hade vi ju en diskussion kring schyssta ikoner. Nu är det svart med vit text. Går det att spica upp framsidan så den gnistrar och knastrar lite mer?

                Kan vi tillåta bloggar?

                Jag kan fixa det mesta när det gäller layouten. Bryt ut det och maila mig så fixar jag gärna.
                Christian Alfredsson
                http://www.zoopet.com
                http://www.christianalfredsson.com

                Kommentar

                Arbetssätt...