Ciklid.org - Ny design
Kollaps
X
-
-
Du var för snabb på att svara - jag ändrade för jag hittade den uppe till höger.
Rabattaffärerna har ju ingen plats - lägg in dom i vänsterspalten (blir högre upp om nyheterna förkortas) - eller lägg kalendern därKommentar
-
Rätt snygg första sida - men jag tycker att nyheterna i vänsterspalten skulle ha kortare text så att man bara kan läsa första 1-2 raderna och behöva klicka på länken för att läsa resten.
Bättre att lägga in något annat i vänsterspalten under "Nyheterna" - t.ex. rabattaffärerna
Men det går inte att göra just nu. Medan Christian grejar kommer vi andra inte in i redigeringen.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
exempel
jag tycker det är på rätt väg, men tycker det bli lite rörigt med olika rutor och grejer över bilder och artiklar, jag skulle vilja ha nåt åt det här hållet, med mörkare bagrund runt det i mitten som micke föreslog kunde dock inte få in det i mitt försök till en kopiering. rubrikerna jag satt bör oxå vara i samma design som din rulllist ovan och oxå vara klickbara för att komma till de saker de avserMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
På fösrta sidan så står det - "Klicka här för att bli medlem"
Tror det är lite avskräckande - vem fan vågar klicka på något idag där det står att jag blir medlem om jag klickar där. Dessutom borde det stå att det handlar om NCS-medlemskap och inte om att bli forummedlem..
Förslag:
Klicka här för info om medlemskap i Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu börjar det bli lite ordning tyckte rutor och bilder var malplacerade förut men det tar sig. Fortsätt med ett bra arbete....Kommentar
-
Nyheterna får ni jättegärna ändra. Jag ändrar inget i den modulen.Kommentar
-
Såg lite konstigt ut nyss!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag var inne och joxade lite. Gör lite varje kväll tills vi tillsammans är nöjda.
Har breddat nyheterna. Gjort det svart igen. Blå förslaget var bra men då blir det ruskigt likt Zoopet och det vill vi ju inte.Kommentar
-
Skulle kunna tänka mig en enhetlig färgsättning på siten oavsett vilken. Nu ser det lite"ihopplock" ut, men det kanske ligger i planen.
Mvh JariKommentar
-
Blå text på gråsvart bakgrund är inte bra!
Man måste ha supersyn för att kunna se vad som står där.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Jag ser vit text på svart bakgrund vilket jag tycker är bra.
Går det att fixa så att texten i kalendern får samma färg som för forumet och köp och sälj.
Nu tycker jag att sidan börjar se riktigt bra utKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
Kommentar