Christian, när man surfar på ajfone hamnar ditt namn på menylisten, inte bra. Jag menar ditt namn under ditt citat alltså.
Ciklid.org - Ny design
Kollaps
X
-
-
Jag kollade bara i ajpaddan. Men nu är det fixat även för telefonen.Kommentar
-
Redigera gärna er profil: http://www.ciklid.org/forum/profile.php?do=editprofile
Gå längst ner och fyll i så ser vi om det hamnar uppe till höger. Roligt med fler personer.Kommentar
-
Sökknappen hamnar under sökfältet i Chrome och Opera.Kommentar
-
Inte i min Chrome. Men jag flyttade ändå in sökfältet en bit. Ser det bättre ut nu?Kommentar
-
Kommentar
-
Kanoners. Bra att ni säger till när ni hittar fel. Fixar jag dem här i forumet så följer de inte med till övriga avdelningar.Kommentar
-
Jag är lite osäker på mitt första år i NCS, hur tar man reda på det? Jag kan säkert vara flera år fel uteKommentar
-
-
Hittat ett fel till... Texten kapas ju om man skriver för mycket, jag har skrivit för mycket text så den kapas på "Alla cikli...". Inte bra.Kommentar
-
Jag ber Jocke dra ut fältet lite mer så allt får plats.Kommentar
-
Om det är max 70 tecken i rutan borde man inte få skriva mer än så.Kommentar
-
Man borde få plats med ca 100 tecken i layouten. Jag har bett Jocke titta på fler tecken och begränsning.Kommentar
-
För profilfältet anges nu 100 tecken som max. En visad rad består av 50+ tecken, vilket skulle innebära att 2 rader text skall kunna visas + den översta som anger hur länge man varit medlem.
Problemet kan vara att vid inmatningen i profilfältet är vbulletin inte intelligent nog att stoppa inmatning efter 100 tecken, varför inmatad text klipps vid visning (är inte mitt hack som klipper texten).Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Nu börjar den på raden ovan och klipper fortfarandeKommentar
Kommentar