If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Rabattaffärer och Medlemserbjudande (nu under Köp & sälj) flyttas över till rubriken Medlem, eftersom Rabataffärer och Medlemserbjudande är en medlemsförmån.
Tycker att rubrikerna under Nordiska Ciklidsällskapet var bättre tidigare, men vill man ha en primär Miljöprofil, så visst kan jag sådan rubrik på framtädande plats. Däremot rubriken Sök borde väl placeras på undre meny med ett sökfält (Googlesearch), som du förslagit tidigare.
Vill också framgent framhålla underrubriken Ciklider, med undervalen Artikelarkiv, Artregister, FAQ. Dvs. vart går du in för att söka info, utöver forumet, jo Ciklider.
Rabattaffärer och Medlemserbjudande (nu under Köp & sälj) flyttas över till rubriken Medlem, eftersom Rabataffärer och Medlemserbjudande är en medlemsförmån.
Tycker att rubrikerna under Nordiska Ciklidsällskapet var bättre tidigare, men vill man ha en primär Miljöprofil, så visst kan jag sådan rubrik på framtädande plats. Däremot rubriken Sök borde väl placeras på undre meny med ett sökfält (Googlesearch), som du förslagit tidigare.
Vill också framgent framhålla underrubriken Ciklider, med undervalen Artikelarkiv, Artregister, FAQ. Dvs. vart går du in för att söka info, utöver forumet, jo Ciklider.
Först tycker jag köp & sälj är bra. Det lockar de som inte är medlemmar att kolla och kanske bli medlemmar.
Jag flyttar sök till listen längst till höger. Har du reggat en sökmotor så jag kan få lite kod?
Miljöprofilen vill Mikael och Ola ha så de får argumentera för eller emot.
Ciklider är en bra rubrik. Ska se om det får plats och hur det blir.
Gillar skarpt!
Skulle Ciklidinfo eller Ciklidinformation funka bättre eller sämre?
(Jag gillar faktiskt att lägga allt under rubriken Köp och Sälj som Christian har gjort)
Kommentar