Vem kommer till Stockholm i april 2011 ?
Kollaps
X
-
-
Jep, vi kommer ett gäng på 4 som kommer vid 13-14 och ett gäng på tre som kommer vid 16. Jag har dock hört att ynglingarna från Norrland kommer vid 13, så att de kommer behöva vänta på oss för att börja turen. 16 verkar alltså vara för sent, eller så får ni väl försöka hitta oss...Kommentar
-
Kommentar
-
middan är på hotellet såvitt jag vet, men när vete 17! kl 19?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
rutten har inge bestämda tider än, men jag gör ett litet schema så att de som vill kan haka på, middagen är vid 19 om jag kommer ihåg rätt, så visst hinner man med en affär eller två om man kommer vid 16.
Återkommer efter besöket på landet i morgon!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Kommentar
-
-
-
Dryga veckan kvar. Ska bli ruskigt roligt att få komma ner. Ciklidstämman brukar vara vårdagjämningen för oss. I alla fall den korta stund man är nere vid april och får uppleva lite värme och gräsfläckar.
Vi anländer kring 13-tiden på fredagen. Vilken tid får man checka in på rummet?Mvh AlexKommentar
-
Hotellrummet står till ditt förfogande tidigast från kl 14.00 ankomstdagen. Det är ungefär då vi anländer. Vi ses då Norrland! (Du lär kunna få rummet tidigare om du tjötar lite.)Kommentar
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Hej!
Hej!
Ser ju ut och bli en riktigt fin ciklidstämma Sune Holm har jag hört förut han är otroligt bra, misstänker tom att den bakgrund jag har i mitt akvairumm köpt på lagret kan vara hans men är inte säker / Ann-MariKommentar
-
på lördag, ja! Men inte på fredag!Senast redigerad av Wilhelm; 30 March 2011, 18:54.mvh Wilhelm
-
Kommentar
Kommentar