Var hittar man större, över 350 liter, hörnakvarium? Helst med bänk.
Hörnakvarium, över 350 liter
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Här hittar du det:
Det står 500 liter men jag tror att det är mer ca 470 liter. Hade själv ett sådant tidigare. Mycket snyggt.
Den här killen har byggt upp modulerna långt över vattenytan och det hade även den killen jag köpte mitt av. Jag köpte mitt i Hässleholm och såg även ett likadant upplägg i Stoby Akvarieaffär utanför Hässleholm så jag tror det är någon lokal idé det där. Jag kapade mina omedelbart eftersom jag inte tyckte det såg klokt ut...men det är ju jag det...andra kanske tycker det är snyggt...uppenbarligen.
/Kaj -
Tror specen för det karet är 471L...viktigt med 1 liter
Haft ett sånt några år...kanonsnyggt att se på men det är lite meckigt när man ska greja nere i det p.g.a att det inte finns någon lucka framtill om man ska använda rampen som ingår i paketet man kan vika upp.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hittade ett 410 liter här: http://www.diversa.info.pl/en/
Hittar inga priser? Kan det hålla med 10 mm glas?Pånyttfödd med 400 liters malawiKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Akvarielagret tar väl hem dessa om jag inte sett fel på mina 112 liters...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Borde gå att göra med bara en glasskiva och resten metall eller marinplywood eller hur?Pånyttfödd med 400 liters malawiKommentar
Kommentar