Ny monsterfisk skräckfilm!
Kollaps
X
-
Ny monsterfisk skräckfilm!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
Hehe, och dessutom har jag sett den.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Jag det var ju onekligen en... annorlunda film
Blod, naket och pirajor, ja det säljer tydligen i USAKommentar
-
Kommentar
-
Verkar onekligen som en mkt dålig film iaf =)Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
-
edit
Hajen för en ny generation typ, och pirayan blir poppis igenSenast redigerad av FI; 29 October 2010, 17:53.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Jag såg den på bio under en affärsresa.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Aja tog bort inlägget och lämnar tråden.Kommentar
-
Jag vet inte om det är olagligt ärligt talat, tror det dock, det känns lite fel att posta direkt på forumet i alla fall. Men men, jag är ju ingen moderator, och du behöver inte lämna tråden för min skullSenast redigerad av FI; 29 October 2010, 18:08.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Ja förstår vad du menar och håller med. Onödigt att länka kanske.
Ber om ursäkt för jag blev lite otrevlig Trots allt fredagsmys idag haha.Kommentar
-
Här är forumets regel:
§9 Inte posta inlägg med anspelningar på innehav och/eller spridning av upphovsrätt-skyddat material s.k piratkopior.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det är en bra och väldigt nödvändig regel! Mitt lite klantiga inlägg var menad som ett påpekande att man kanske inte bör prata om överallt att man sett filmer som inte haft premiär änn... vilket inte framgick. Känner mig lite skyldig... tur att vi har vakna moderatorer här.Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Kommentar
Kommentar