If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hah! Nu vågar tom jag bidra med ett foto här på forumet! En Iphone-bild från min "akvarieskrubb" (golvyta 1,5x2,2 m med ett 500 l + 3 st 90 l + skön fåtölj!) på min SA burk med VF Altum + diskus.
//Bosse
Det finns inga dumma frågor - bara korkade människor!
Hah! Nu vågar tom jag bidra med ett foto här på forumet! En Iphone-bild från min "akvarieskrubb" (golvyta 1,5x2,2 m med ett 500 l + 3 st 90 l + skön fåtölj!) på min SA burk med VF Altum + diskus.
//Bosse
Snyggt!! behöver inte vara dålig bild bara för det är taget med
en iphone
//Bosse
Det karet & med dom firrarna behöver du aldrig vara rädd för att dela med dig av....Najs
//Bosse
Wow vilket mäktigt kar! Altumscalare va? (edit: dum fråga, insåg just att du skrev det )
Här är några bilder från min 3GS, inget fifflande med bildbehandlingsprogram, jag har bara minskat storleken för att forumet ska acceptera dem.
1. Anledningen varför ciklider lämnar chokladmalar ifred. Elaka hullingar...
2. Min största endlicheri just nu, ca 20cm men fortfarande som en bebis jämfört med ornatipinnisarna...
3. Största ornatipinnisen, en hona på 43cm vid senaste mätningen, snart 8 år i min ägo.
4. Möt Yoda, ca 35cm giraffnosmal, och världens bästa bottenstädare, 7 år gammal.
5. Min enda jaguarciklid just nu, ca 20cm.
Kommentar