If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Shena allihopa ni kan detta en smula bättre än mig, min fråga är vilken storlek är vieja fenestrata könsmogen? snälla hjälp mig!
tack på för hand Mvh Kristian
Senast redigerad av RobinH; 21 October 2010, 00:05.
mellan12-15cm ca de får världens fulaste lekdräkt när det leker hehe..enda nackdelen annars en ganska tuff veja med revir känsla tror jag iaf...finns ju fler här som har sådana just nu, kommer säkert höra av sig när dom ser detta
mellan12-15cm ca de får världens fulaste lekdräkt när det leker hehe..enda nackdelen annars en ganska tuff veja med revir känsla tror jag iaf...finns ju fler här som har sådana just nu, kommer säkert höra av sig när dom ser detta
Okej, jo har sett en del bilder på dem i lekdräkt finns ju snyggare
Men hur vet du att fenestratorna e han/hona? det e svårt att se skillnad när dom e så små.
ang. den tredje bilden så tycker jag inte det ser ut som en äkta synspila, det svarta sträcket på en synspila går inte över hela kroppen! kolla artregistret eller googla så ser du vad jag menar. var har du fått tag i den?
Senast redigerad av RobinH; 22 October 2010, 00:07.
Men hur vet du att fenestratorna e han/hona? det e svårt att se skillnad när dom e så små.
ang. den tredje bilden så tycker jag inte det ser ut som en synspila, det svarta sträcket på en synspila går inte över hela kroppen! kolla artregistret eller googla så ser du vad jag menar. var har du fått tag i den?
köpte dem på åleds, han sa att det va fenestrata hane och hona till 100% så jag litade på det, okej, köpte den på åleds för 50 spänn och tyckte den såg ut som en synspilum men du har rätt han har färgat om här i mitt kar
Kommentar