L191 + l114

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

    L191 + l114

    Lite bilder på en hängandes L191 samt en pytteliten stackars L114 som med sina 2 polare försöker hålla sig undan i en CA balja.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • Rooster
    NCS Medlem
    • November 2009
    • 473

    #2
    Nice, nån gång i framtiden när man får plats å råd blir det "panaquer"...

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

      #3
      De håller trädrötterna polerade i alla fall och jag köpte min för 100 spänn men då var den 3cm. Nu ligger han på 15cm TL.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • endymion

        #4
        Passa upp när L114 blir lite större för då kan de ge sig på andra malar så de blir helt skinnflådda även om den andra malen är dubbelt så stor.

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

          #5
          Bra tips, det ska jag se upp med. L114 är ensamma i sitt kar. Nä förresten jag har ett par ancistrus där också. Dock hade jag tänkt ha en panaque där med för att ha någon som polerar upp trädbitarna, hmm då får jag vara beredd att flytta då om de blir för tuffa. Jag har ju 3st L114.
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          Arbetssätt...