Jag såg nyss när jag loggade in på forumet en bild på en östafrikansk guldciklid. astataoreo...nånting..Det var den fulaste cilkiden jag sett..Vilken tycker du är den fulaste cikliden?
Fulaste cikliden.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Neolamprologus furcifer stod inte först i kön när Gud delade ut "good looks". Stort huvud till en tanig kropp, färgprakt som bara en Tanganyika-fantast kan uppskatta och till på köpet kan den inte simma normalt. Ful som stryk helt enkelt. Och väldigt högt upp på min "Most Wanted"-lista -
Neolamprologus furcifer stod inte först i kön när Gud delade ut "good looks". Stort huvud till en tanig kropp, färgprakt som bara en Tanganyika-fantast kan uppskatta och till på köpet kan den inte simma normalt. Ful som stryk helt enkelt. Och väldigt högt upp på min "Most Wanted"-listaKommentar
-
Om ful inte är samma sak som grå och intetsägande utan ball som en simpa så lägger jag min röst på den urballa Katria katria http://www.ciklid.org/artregister/ar...rt.php?ID=1979Senast redigerad av Ola Svensson; 18 October 2010, 10:50.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fulast då? Lamprologus brevis där hannen ser ut som en bulldog - den har säkert sin charm dock och jag hoppas prova den en dag!Kommentar
-
Ja å även om det skulle va en hybrid (FH) så känns den sjukt stor. Finns det ens ciklider som blir så här stora?! Abborrciklider/peacockbass blir ju väldigt stora men jag har aldrig sett nån riktigt såhär maffig ciklid iaf.Kommentar
-
lejonhuvud ciklid. inte den finaste iaf
The rift lakes is the shitKommentar
-
den fulaste cikliden hittar du i blandkaret hos akvariehandlaren. fem malawi utan namn för 100 kr. där hittar man aldrig några fynd.Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Hallå! Den ultimatfulaste cikliden måste ju vara den där framodlade anskrämliga framtagna korsningen parrot cichlid.Papegojcikliden.Brrr..stackars fisk.varför? Hade jag varit handlare så hade jag vägrat hålla den.Kommentar
-
Vet ej. Men i Asien pysslar man med mycket kufiskt.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar