Snygg umbie Micke!
Caquetaia Umbrifiera
Kollaps
X
-
-
-
-
Tjena! Blev av med argenta gruppen idag så nu blev det bättre plats
ha redan 1 par nu av mina umbiees de andra får inte synas vet knappt om de lever,, paret är inte snälla mot de övriga gick bra innan nu verkar det kört för övriga märkligt,, hyfsat stort kar ju??Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Det låter bra att du fått ut ett par iaf.
Hur ser könsfördelningen ut på dom övriga du har kvar?
Lite foto hade inte skadatCAKommentar
-
2 stycken med skadade fenor en ser ut som en hona misstänker jag,håller sig gömda (mangroveträsk )omöjligt att foto dom i nuläget, de andra 2 vet jag inte var de håller hus, men paret är riktigt lovande tampas med ett eldbuks par jämnstora, sålde eliottin åxo nu så det blir nog bra men får kanske ta bort freddie paret åxo verkar lite störriga men men vi får se..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hur stora är dina Micke? Min största hane är 16-17cm nu och dom två mindre hanarna är 10cm. Honerna är 13-14cm. Det skadade ögat på den stora hanen läker fint Och man ser att han rör på det.Kommentar
-
Mitt umbrifiera par är 13-10cm de andra är mindre visste inte att du hade så stora umbiee bilder?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Dom växer så det knakar. Bilder lär dröja ett tag då jag har fullt upp med renuvering av toalett samt vattenläcka i grovkök och köket..Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
alla utom en av mina umbrifiera är utslagna flyttade dom till 300L karet för att det blev ganska tufft för dom blev jagade från och till.... i det lilla karet blev alla sjuka(sår på kroppen) tror det är kört bara honan är frisk aldrig mer den fisken....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hade stora förhoppningar på att du skulle sprida dessa!
och ännu tråkigare är att salmberg inte har kvar sina i heller, dom börjar försvinna dessa oxå precis som många stora ca...CAKommentar
-
jaggorna lekte samtidigt med cittrinellum i det stora blev det svårt för dom + eld bukarna hade frisimmande yngel i det stora tyckte synd om dom i det stora aldrig framme ,tog ett beslut på att flytta dom till ett mindre karet men det blev bara skit där4 sjuka på 3 dagar ...får se hur jag gör framöver intresset är inte på topp lägre än någonsin faktiskt,,,Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jaggorna lekte samtidigt med cittrinellum i det stora blev det svårt för dom + eld bukarna hade frisimmande yngel i det stora tyckte synd om dom i det stora aldrig framme ,tog ett beslut på att flytta dom till ett mindre karet men det blev bara skit där4 sjuka på 3 dagar ...får se hur jag gör framöver intresset är inte på topp lägre än någonsin faktiskt,,,
Har du fortfarande planer på att silicona om bakgrunderna, så blir det kanske lite ny tändning efter detCAKommentar
Kommentar