kollade lite på youtube hittade denna film vilket par!! http://www.youtube.com/watch?v=N1885...eature=related
Caquetaia Umbrifiera
Kollaps
X
-
-
Shit vilken hane... PAX!!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
kollade lite på youtube hittade denna film vilket par!! http://www.youtube.com/watch?v=N1885...eature=related
ska bli kul att se hur din hane utvecklas Micke!CAKommentar
-
Mitt Umbiee par har hittat varandra nu, mer mer simmar de ihop +det ser ut dom om de letar revir ihop. Vill gärna ha jaggornas så dom står inte högt i kurs nu ... får se hur de slutar umbiee paret är snabba men jaggorna är duktiga på att försvara sina domäner, Jagga honan har det tufft när en umbiee kommer från var sitt håll men när den tröge jagga hanen kommer till undsättning så klara hon det men det kan ta tid ibland innan han reagerar hehe..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Tog några bilder på paret blandad kvalite som ni kanske vill se, ser nästan ny förälskade ut hihi..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Mitt Umbiee par har hittat varandra nu, mer mer simmar de ihop +det ser ut dom om de letar revir ihop. Vill gärna ha jaggornas så dom står inte högt i kurs nu ... får se hur de slutar umbiee paret är snabba men jaggorna är duktiga på att försvara sina domäner, Jagga honan har det tufft när en umbiee kommer från var sitt håll men när den tröge jagga hanen kommer till undsättning så klara hon det men det kan ta tid ibland innan han reagerar hehe..
ditt skrivande och fotande har gjort att jag börjat fundera på om inte mitt umbeepar skall få flytta över till 3m karet. Hanen är drygt 30cm nu så han kan nog ta för sig i det stora.
Det är väl närmast din gamla zonatahane som kan sätta käppar i hjulet för han är nog ännu större.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
När umbeehanen vuxit till sig kanske han orkar med att flytta på jaggan också.
ditt skrivande och fotande har gjort att jag börjat fundera på om inte mitt umbeepar skall få flytta över till 3m karet. Hanen är drygt 30cm nu så han kan nog ta för sig i det stora.
Det är väl närmast din gamla zonatahane som kan sätta käppar i hjulet för han är nog ännu större.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar