Den som väntar på något gott väntar ..... eller hur Stefan Idag ser det lovande ut simmar ihop med lite små gnabb imellan,, honan börjar ta för sig mer nu biter ifrån om någon försöker sätta sig på henne iaf de mindre.. där är krut idamen hehe...har medicinerat karet idag mot flagellat tyckte mig se trådig avföring på festae honan och även på umbiee hanen,,,men de är pigga så jag tror inte det är någon fara, men jag tänker inte riskera något så de blev Flagyl+Aquamore lösning så akvariet är lite dimmigt nu +rengjorda filter(gjorde jag före medicineringen)och mega vattenbyte innan,så nu får de gå utan käk idag och imorgon sen ska vi se hur det blir men jag tror mest de är i förebyggande men jag vågade inte chansa så bilder blir det iaf till helgen....Har blivit varnad för av att de är känsliga vilket åxo gjorde att jag tog beslutet på medicinering..
Caquetaia Umbrifiera
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
-
Nu så kommer det 5 bilder på honan sen ytterliggare på hanen och någon tillsammans håll tillgodo...då kör viMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Jättefint par, grattis och lycka till!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-