Caquetaia Umbrifiera
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nu så ser jag ett ljus i tunneln hehe...pratade med mrgreed nu så det kommer en umbiee hona söderut sön kväll genom endymion hjäpsamhet ibland har man tur...om nu inget oförutsett inträffar hehe sånt kan man ju aldrig vetaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Helt otroligt tur Micke! håller verkligen tummarnaCAKommentar
-
Kul o grattis Micke, alltid trevligt med hjälpsamma människorMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
nu så är Umbiee honan hemma vart ju en kratig bit runt 22-23cm hög kraftig..hanen blev alldeles skakig,ett tag vart hon hel vit med bara svarta fenoroch öga typisk lek dräkt trodde knappt mina ögon men sen blev det lite rörigt då hon for in i loisellie hanens revir..då fick hon 1 par smällar blev rädd där och då försvann känslorna hihi..hanen har jagat henne lite nu vill ha in henne i sin del av karet men hon vägrar de kan vara ihärdiga,,lite rädd han stressar henne men han rör ju inte henne alls absolut inga slag eller hugg mot henne så jag får hålla koll vid karet ikväll hehe bilder blir det tidigast imorrn dåliga batterier som vanligt, får köpa nya laddningsbara imorrn..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Nu har det lugnat sig helt men det känns ändå lite kluvet...fan om hanen får tok spel imorgon eller nåt...man får ju inte fler chanser och det är så jäkla fina fiskar man får ju inte nog av att titta på dom hehe
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Men vart har bilderna tagit vägen?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det går säkert bra micke, dom går ju inte i det lilla karet direkt!
väntar spännt på foto imorgon!CAKommentar
-
-
-
Kommentar