Äh jag bara misstänkte att Christer var ute efter bilder på hela hemmet eller åtminstone annat ä akvarierum eller rummet med akvariet. Nu blev det i princip bara rum där akvariet står i centrum, har dock ingen aning om min misstanke var nära sanningen. Hur som helst är det snarlikt.
En tråd om oss medlemmar
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Tja när det gäller bilder härifrån, så blir det väl egentligen hela övervåningen Jag har ett 2 meters akvarium i vardagsrummet, öppningen mot köket är till hälften blockerad av ett enmeters akvarium, och hallen som är smal och korridorliknande, där står det 3 akvarium ( 150cm, 120cm och 80cm)Kommentar
-
Hehe låter härligt det!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vore inte hemma-hos-reportage något för ciklidbladet? Brukar vara ett stående inslag i t ex HiFi-tidningar.
(Nu är jag ju färsk läsare så det är möjligt att det redan är prövat.)Kommentar
-
Det är jättepopulärt så fram med pennan bara...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kul tråd som jag bumpar liteKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jepp, bara fyllda med vatten, tänkt inreda dem för apistosKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
Kommentar