Imponerande akvarierum Banderad!
En tråd om oss medlemmar
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Banderad,
helt klart schyssta mått på de långa burkarna... tål att kluras på!!
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Håe: Man tackar! Det går dock att få in några kar till, så det är inte klart på något sätt. Men eftersom akvarierummet inte ska drabba familjeekonomin köps bara något kar/år just nu...
Patrik: Jag tror att de är specialbeställda från början. Det kommer ursprungligen (med reservation för att jag har fel nu, köpte dem i andra hand så att säga) från ett odlingsföretag i Karlskrona som hette Corydoras. Företaget är nedlagt sedan några år tillbaka. Men några av karen är fortfarande i omlopp i området... Eftersom jag redan hade ställningarna med 540-karen (och alldeles för låg takhöjd för att stapla de karen på varandra) var det lite av en lyckoträff när jag snubblade över dessa baljor.
/JockeKommentar
-
-
Fel storlek på bilderna? format?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Håller med Bjorn litet men gottKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
En båtlack från Landora som jag tyvärr inte kommer ihåg vad den heter men så många båtlacker tillverkar de väl inte. Basen är polyuretan. Fick tipset att tvätta allt trä med ren lacknafta eftersom teak har så fet yta. Sedan nästan50% lacknafta i första strykning - inget i de tre följande. Måste medge att jag blev ganska dålig när jag arbetade med den - strök i garaget med garageporten öppen men det blev nog för mkt ångor ändå. Epoxy hade dock varit ännu värre för mig. Ute är hopplöst att jobba för det fastnar otroligt med insekter! Jag testade...Kommentar
-
-
Får inte rätt med storleken.Provar igen!!!!!!
Rolig tråd när man ser hur andra har det.LandgrenKommentar
-
-
Det var redigt fina kar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar