Lite baljor från min klädkammare.Janne
En tråd om oss medlemmar
Kollaps
X
-
-
Lite fler bilder, hur det så ut för ett år sen i mina baljor, förresten en bra tråd, så vi kan visa vad vi har fiskväg vi medlemmar.JanneKommentar
-
-
Jag lägger ut några bilder på min (koi) firefish, visst är det roligt att firefishen kan bli så olika.JanneKommentar
-
-
-
En liten bild på den färgrikaste fisk jag nånsin har ägt, det är en firefish, men den blev orange, men vilket djup i färgen den har.JanneKommentar
-
Jag lägger ut en bild på min avelshanne, han är fadern till mina firefish, han har fått knallgula yngel, även oranga yngel och självklart knallröda yngel.
Ja det är en bra avelshanne, han lever fortfarande, men det börjar bli tufft för han i baljan med dessa ungtuppar.JanneKommentar
-
Jag lägger ut en bild på min avelshanne, han är fadern till mina firefish, han har fått knallgula yngel, även oranga yngel och självklart knallröda yngel.
Ja det är en bra avelshanne, han lever fortfarande, men det börjar bli tufft för han i baljan med dessa ungtuppar.Jannejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Ja det är en bra avelshanne, han lever fortfarande, men det börjar bli tufft för han i baljan med dessa ungtuppar.JanneCAKommentar
-
-
Kommentar
-
Vilket trevligt fiskrum. Ett sånt vill jag också ha. Det stora diskuskaret är grymt snyggt. Det är många på det här forumet som borde posta mycket mer bilder.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar