En tråd om oss medlemmar
Kollaps
X
-
-
-
-
Ja det första karet är ett 750 liters, fotat från sidan, där det simmar Caquetaia kraussii och Parachanna obscura. Det är också min växtburk där vallisneria, spikblad och hornsärv växer så det knakar, göder med PMDD.
Det andra är ett 975 liters med centralare, V.argentea, V.synspila, och Hrp.
Ställningen kommer inom kort att utökas med 2 st kar, vad det blir idem är inte bestämt ännu.
Det tredje är på 1500 liter och där simmar ciklider från sydamerika och centralamerika samt ett antal rovmalar.Kommentar
-
Kanon snygg lösning i vardagsrummet Erik! Du verkar ha riktigt snygga kar också.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
1. Vardagsrummet 400 liter
2. Vardagsrummet
3. Sovrummet 250+60 liter
4. Litet datarum 110 liter
Jag har ett till 110 liters i köket.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Den här tråden är kanon
varför inte ha denna tråd i fototävlingen ???jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Fantastisk tråd!
Hittar redan 5-6 stycken potentiella artiklar till Ciklidbladet. Personligen tycker jag att hemma hos reportage är de mest gemytliga artiklarna att läsa. Ni har säkert fler bilder på era kar och fiskar, fatta pennan eller be någon polare intervjua er så har ni en plats i framtida nummer!Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
Kanske kan bidra också med lite. Skellefteåpojken "DAHLBERGS" akvarium. Ett salt och ett 540 liters med guldsömmar.Mvh AlexKommentar
-
Jag gillar denna tråd!
Läckra akvarium båda två. Vad är det för trä i pinnen som ligge ri det övre?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Oj, gillar Dahlbergs sötvattenskar skarpt! Sjukt snyggt, ser väldigt naturligt ut med det något dämpade ljuset. Just det att ljuset kommer ned från två "punkter" bara ger en naturlig effekt av att det tex. ligger ett träd ovanför som gör att bara ljusstrimmor släpps ned. Fint oxå med löven och ett snyggt arrangemang på rötterna, känns verkligen som att man har klippt ut en liten bit tropiskt sötvatten från naturen!Kommentar
-
Oj, gillar Dahlbergs sötvattenskar skarpt! Sjukt snyggt, ser väldigt naturligt ut med det något dämpade ljuset. Just det att ljuset kommer ned från två "punkter" bara ger en naturlig effekt av att det tex. ligger ett träd ovanför som gör att bara ljusstrimmor släpps ned. Fint oxå med löven och ett snyggt arrangemang på rötterna, känns verkligen som att man har klippt ut en liten bit tropiskt sötvatten från naturen!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar