Om någon har en ställning för 3st 40-50 litare ovanpå varandra får ni gärna ta den till auktionen så skall jag buda! ^^
Auktion i GCG - Göteborg 27/11 - 2010
Kollaps
X
-
-
sitter och jobbar med listan över inkomna poster....som det ser ut nu så har vi ca 150 föranmälda poster och mycket saker....lägger jag till Olas saker i listan här så hamnar vi väl på ca 180 poster....jag kommer lägga ut en prel lista om nån dag så får ni se vad som är på gång....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Skitbra Magnus! Jasså då har det börjat ta sig bra då, å då är det ju faktiskt några dagar kvar... Fan vad kul att Ola (och skånegånget) kommer förresten måste jag bara säga!
Vad bra med en lista det har ju verkligen efterfrågats på forumen. Läggs den ut på hemsidan eller på forumen kanske?Kommentar
-
Skitbra Magnus! Jasså då har det börjat ta sig bra då, å då är det ju faktiskt några dagar kvar... Fan vad kul att Ola (och skånegånget) kommer förresten måste jag bara säga!
Vad bra med en lista det har ju verkligen efterfrågats på forumen. Läggs den ut på hemsidan eller på forumen kanske?
Det skulle även behövas ett par tre personer till som ställer upp och jobbar. vi är ett gött gäng men för att inte alla skall gå på knäna så vore det tacknämligt ifall fler kan vara med under dagen. Det finns uppgifter till alla...stora som små uppgifter.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
funderar på att ta med mig lite lysramper...e det nått intresse för det eller skall jag hiva det i bingen (eller behålla dom hemma tills "dom kommer till användning"..)Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Min definitiva lista kommer ikväll, jag skall kolla över vad jag har gåendes."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kommentar
-
Tänkte att även jag kan skriva min önskelista
Åledsplattor (bottenfilter)
Tegelrör
Aluminiumprofil med knutarKommentar
-
om intresse finns så tar jag med mig en ställning med
2 st Juwel 110 l akvarium och lite pumpar.Kommentar
-
Kommentar
-
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Kommentar
-
Jag uppdaterar lite.
Jag tänker ta med 1+2 utfärgade firefish.
plus en 1+2 utfärgade firefish.
1+2 utfärgade aulonocara r öd rubin.
Lite yngel på mina lithobates zimbabwerock.
Ett st uv filter.
ett st tetra innerfilter
ett par pumphuvud.
3 st nya juwels 300 watts doppvärmare.
4 st 1200 långa T5 lysrör knappt använda.
2 st 1047 långa T5 lysrör knappt använda.JanneKommentar
Kommentar