Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
1. Pseudotropheus crabro
2. Pseudotropheus cyaneorhabdos
3. Pseudotropheus demasoni
4. Aulonocara sp. "stuartgranti maleri"
5. Labidochromis sp. "hongi"
Man blir inte lite sugen på afrikaner...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Blev sjukt förvånad när jag kollade in i karet idag. Såg att ena kardinalen inte käkade. Visade sig att det var barnalycka i munnen!Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
Blev några bilder i kväll.
Först på mina Pseudotropheus williamsi north "manda" riktigt dåliga bilder men dessa fiskar kan inte ta det lungt och snabba som f-n är dom. Dom på bilderna är mellan 6-7cm skulle jag tro.
Och sen på min Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock" hane.
Pseudotropheus saulosi hona
Kommentar
-
-
Fina bilder Cronan! Gillar speciellt din Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock". Din röda rubin går inte av för hackor heller.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Härliga foton. Min favvo: Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Härliga foton. Min favvo: Labeotropheus trewavasae "zimbawe rock"Kommentar
-
-
Snygg Arowana, ser inte mycket av drop eye på denna eller hur är det med det?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
snyggt fiskar håe, crona den bilder.. samma andra oxå.. rolig se på den olika ciklider..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar