Jag har 27-28 grader i mitt kar. och haft gula fjärilar med. Men jag är glad om dom lever mer än ett halvår. Men största nöjet med akvaristik är ju att springa runt i zoo affärer och handla nytt.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
en liten bild på ett av mina karFisk gör dig smart !
/ NiklasKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Bild på mitt 720L med min nya bakgrund.
Hej alla!
Det var längesen jag postade något här på länge. Men nu vill jag visa upp hur mitt 720l blev när jag bytte bakgrund.
Jag hade ett foto på en undervattensklippa som jag gick med till ett tryckeri och bad dem göra en förstoring 2oo cm Lång och 60cm hög. Jag fick dealen för 650kr tror jag och det kändes överkomligt. Blev riktigt nöjd och det är nog bara jag i denna värld som har just denna bakgrund. Tycker det blev riktigt bra faktiskt....
I burken simmar ca 35 demasoni, en grupp Röd Rubin, en grupp Saulosi, ett par Mylochromis Incola, ett par MC Fulliborni Katale, en grupp med Fryeri Iceberg samt en Aulonocara Cape maclear och hans hona.Senast redigerad av Mattias777; 22 November 2010, 14:59.Kommentar
-
Hej alla!
Det var längesen jag postade något här på länge. Men nu vill jag visa upp hur mitt 720l blev när jag bytte bakgrund.
Jag hade ett foto på en undervattensklippa som jag gick med till ett tryckeri och bad dem göra en förstoring 2oo cm Lång och 60cm hög. Jag fick dealen för 650kr tror jag och det kändes överkomligt. Blev riktigt nöjd och det är nog bara jag i denna värld som har just denna bakgrund. Tycker det blev riktigt bra faktiskt....
I burken simmar ca 35 demasoni, en grupp Röd Rubin, en grupp Saulosi, ett par Mylochromis Incola, ett par MC Fulliborni Katale, en grupp med Fryeri Iceberg samt en Aulonocara Cape maclear och hans hona.TropheusKommentar
-
Kommentar
-
Hej alla!
I burken simmar ca 35 demasoni, en grupp Röd Rubin, en grupp Saulosi, ett par Mylochromis Incola, ett par MC Fulliborni Katale, en grupp med Fryeri Iceberg samt en Aulonocara Cape maclear och hans hona.Kommentar
-
Kommentar
-
Kul att du har hittat tillbaks!
Ser riktigt bra ut Mattias!
Hade varit intressant och få se bakgrunden på närmare håll.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tackar Mattias. Hoppas på att få se lite foton från dig framöver.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar