Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Några foton på grabbens coolaste krabba och en klase äppelsnigelägg.Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Nu är systemet igång. Det som fattas är några snygga luckor på framsidan av bänken. Några tips?Mvh AlexKommentar
-
Snyggt tyg kan vara ett alternativ. Antingen ett helt svart med med bra struktur eller mönstrat beroende på vad du tycker passar.
Grymt akvarium btw. Mer saltbilder vore kul. En ständig dröm!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Mitt första nano!
Ska ha yngel av grabbens Körsbärsrökor i det.Newbie December 2009
-
Släppte i ca 7 av körsbärsräkynglen i fredags redan (samma dag jag satte upp det), och idag fick de sällskap av 15 till, så nu är det fullt av liv.Newbie December 2009
-
Är det lecakulor ?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Nej, det är mjuka japanska oliverknottar!
Ska bli otroligt kul att se hans två föredrag och akvariebyggen på Ciklidstämman!
Newbie December 2009
-
Krabbrackare!!
Har undrat på hur krabborna i Oskars akvarie lycklats klättra över i fiskdelen, och upp i ljusrampen. Tydigen så använder de bakbenen upp på luftslangen till filtret.Newbie December 2009
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Roligt!
Jag hade en gång en klogroda som gillade utblåset på en pump så mycket att han visste precis vart han skulle klättra upp och när han skulle släppa taget för att "surfa" runt i akvariet. Han såg redigt rolig ut med utspända ben och "svävande" i akvariets mittendel...
Ibland undrar man om de är så ointelligenta som människan vill påtala att vissa varelser är. Den här grodan älskade detta...och vi var flera som skrattade stort åt grodans "trick".Kommentar
Kommentar