If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja, den är ju definitivt på top5 av mina dykupplevelser. Blev omringad, bokstavligen, av 5-6 delfiner i Röda Havet medan matriarken i flocken simmade upp mot mig på armslängds avstånd och kollade in mig en stund innan hela flocken drog vidare. Det var en otroligt mäktig upplevelse. Det var ett möte helt på deras villkor och jag hade inte en aning om vad som skulle hända. Närkontakt av tredje graden. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig just då.
//Kaj
Helt underbart.
DaRe : Håller med dig till fullo där Fast jag har haft, och har småbarn fortfarande, de senaste 23 åren men nu börjar minstingen bli mer självgående, så jag hoppas jag kan få till en resa ...eller två....till varmare destinationer
Coola filmer. Blå planeten ser verkligen ut som något man vill besöka!
Det tycker jag absolut att du ska göra! Men jag hade nog väntat lite till hypen lagt sig, för det var väldigt mycket folk där när vi kom dit... Det var kö när vi anlände och fortfarande kö när vi gick ut därifrån!
Inte bara jag som fascineras av akvarier. Posta den här på fb-sidan också, men den passar kanske bra här också. Passande nog är det en skepparkatt dessutom (extra tår - vanlig bonnkatt med genetisk defekt) så det här är hennes skuta, tycker hon.
Kommentar