Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
Ophthalmotilapia nasuta resha
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Ophthalmotilapia nasuta resha
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tackar
Här är en liten favorit Aulonocara, tyvärr inte helt utfärgad han heller vid foto tillfället.Senast redigerad av deelay; 06 April 2012, 11:44.Kommentar
-
Stod o valde mellan den o Kandeensis när jag var o handlade fisk i onsdags, det blev Kandeensis men jag får nog göra ett besök i butiken igen på tisdag för påfyllning av MaylandiÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Ja dom är ju väldigt snarlika så man behöver lätt båda =)Kommentar
-
http://www.cichlid-forum.com/article...g_peacocks.php
kan vara till hjälp om man vill ha många AuloncarorKommentar
-
-
Läcker!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja, dom e riktigt snygga...haft dom ett dygn bara men ska bli kul att följa dom!Kommentar
-
Bilden var inte fy skam den hellerKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Första gången jag använder en systemkamera så ha överseende. En Nikon D3100 med ett "Nikon DX AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G" objektiv. Kan inget om kameror men kan den ta bra bilder? testa bara lite nu på automatisk inställning. Fick låna den av en vän polare för skojs skull
Hemichromis Lifalilli
Paratilapia polleni
Ett äppleKommentar
-
Kommentar
Kommentar