Tackar Johan & HåE
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
Väldigt
fina fiskar du har HåE! Bilderna är riktigt bra dom med. Spar någon till fototäblingen!Kommentar
-
Och artregistertävlingen men där är det ok om de publicerats tidigare!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Hahaha! Snyggt. Vore kul att se mer av den burken, utan dig vill sägaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Christer, slutet är nära - smärtsamt nära.
DaRe - Ska försöka få till en bild på karet. Det är en av mina kunder i Piteå som har det i en restaurangdel. Karet är på drygt 4000 liter och innehåller 4-5 påfåglar, silver arowana, 14 röda pacus och en gigantisk red tail. Tyvär så hade redtailen gjort ett försök att svälja ena påfågeln så det slutade med att stackaren kvävdes ihjäl.Mvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ophthalmotilapia nasuta resha
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(Kommentar
-
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(Kommentar
-
Kommentar
-
Den ville tyvärr inte färga ut ordentligt när jag skulle fota... han gillade inte kameran =(
resha?! Är det en fångstplats?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar