Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
-
Det gick sanbbt
Första bilden är på honan och på den andra bilden är hanen längst bak , vill ni ha en bild på hanen också?
Såg att ni saknar bild på Hypsophrys nematopus i artregistret .Kommentar
-
Kommentar
-
Ojojoj, nu lutar det år att skaffa ett riktigt crenicichla akvarium.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Häftiga firrar! Har du fler hoplarchus? Par? Snygg kulfisk också, rör dessa på sig överhuvudtaget?Senast redigerad av DaRe; 21 June 2011, 23:04.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kulfisken rör sig inte gärna men när den väl gör det är det riktig snabb som typisk ambush predator ,den tål inte andra fiskar i akvariet ....guppy och små ancistrus går det bra ,stora ancistrus = mat.Senast redigerad av DaRe; 21 June 2011, 23:05.Kommentar
-
-
Kommentar
-
1. Pseudotropheus crabro
2. Pseudotropheus cyaneorhabdos
3. Pseudotropheus demasoni
4. Aulonocara sp. "stuartgranti maleri"
5. Labidochromis sp. "hongi"När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Nu har mitt vita spöke avlidit oförklarligt... jag han få en kull på han så jag får se om det kommer nått nytt spöke i kullen.
R.I.PKommentar
-
Riktigt fin var han i alla fall.
Var han gammal?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fin o fin
orginalet är mycket snyggare ..... den ser lite död ut ....jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
Kommentar