Fisk och akvarierelaterade bilder - del 7
Kollaps
X
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/Stockholm -
Simon 10 år får manikyr av Doktorsfiskarna på Akvarielagret. Efter att han stått där i 20 minuter frågade jag om han var klar så att vi kunde gå... och han svarade Nej!Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Ett par bilder på min fryeri ghost,När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
Senast redigerad av Johan F; 21 February 2011, 21:28.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
En bild på gula smurferjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Vårt Nanoakvariumjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Tackar Göran och Johan det värmer när man får lovord ifrån två av ens favoriter inom fiskfoto. Jag kommer förmodligen att ställa upp i fototävlingen så småningom när jag köpt ett riktigt objektiv och extern blixt. Idag kör jag med slavblixt ovanpå karet och det är inte lätt att få till snygga bilder tyvärr.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Ett par bilder på min Copadichromis borleyi "Red fin" hane.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Gillar särskilt det nedre fotot. Hur blev bakgrunden så fint mörk, är den svart eller handlar det om hur man blixtrar, eller har du shoppat?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Det är alldeles riktigt som deelay skriver. Blixten ligger på toppglaset mot lysrampen så det blir väldigt lite ljusspridning bakåt i karet.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar