Vinnare fototävlingen September 2010

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • endymion
    • September 2024

    Vinnare fototävlingen September 2010

    Ett stort Grattis till Göran Åstebro som vann September månads fototävling.

    1. Tanganicodus irsacae, Kigoma
    Fotograf: Göran Åstebro
    Placering: 1
    Medelbetyg: 7.00

    Totalt deltog 0 röstande i tävlingen

    Hela månadstävlingen publiceras på Fototävling under rubriken Resultat September 2010.

  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    #2
    Grattis Göran, även om det var WO denna gång...

    Kommentar

    • RobinH
      Användare
      • August 2008
      • 2150

      #3
      Ursprungligen postat av endymion
      Ett stort Grattis till Göran Åstebro som vann September månads fototävling.

      1. Tanganicodus irsacae, Kigoma
      Fotograf: Göran Åstebro
      Placering: 1
      Medelbetyg: 7.00

      Totalt deltog 0 röstande i tävlingen

      Hela månadstävlingen publiceras på Fototävling under rubriken Resultat September 2010.

      http://www.ciklid.org/fototavling/fo...anad=9&ar=2010
      Hur kan det vara så att denna bild vinner??
      Jag skickade in ett foto till septembermånads fototävling men den skulle tydligen inte komma med förens oktober för att det var för få fotobidrag inskickade.......
      Hur kan då denna bild vinna!!!!!!

      (Ta inte illa upp Göran ett mycket bra foto)
      Senast redigerad av RobinH; 03 October 2010, 13:18.
      CA

      Kommentar

      • tege
        Användare
        • February 2005
        • 2753

        #4
        Ursprungligen postat av RobinH
        Hur kan det vara så att denna bild vinner??
        Jag skickade in ett foto till septembermånads fototävling men den skulle tydligen inte komma med förens oktober för att det var för få fotobidrag inskickade.......
        Hur kan då denna bild vinna!!!!!!

        (Ta inte illa upp Göran ett mycket bra foto)

        Suck fattas bara det också.
        https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

        Kommentar

        • Joakim Draktoft
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 7334

          #5
          Ursprungligen postat av RobinH
          Hur kan det vara så att denna bild vinner??
          Jag skickade in ett foto till septembermånads fototävling men den skulle tydligen inte komma med förens oktober för att det var för få fotobidrag inskickade.......
          Hur kan då denna bild vinna!!!!!!

          (Ta inte illa upp Göran ett mycket bra foto)
          Antagligen eftersom september var en tema-månad med temat lekbild, och den enda bild som skickats in med tema var Görans och då utsågs han till vinnare, medans din bild är med i den pågående tävlingen.

          Rätta mig om jag har fel Albin.
          Joakim Draktoft
          f.d Webmaster Ciklid.se
          ____________________________________________

          Kommentar

          • tege
            Användare
            • February 2005
            • 2753

            #6
            Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
            Antagligen eftersom september var en tema-månad med temat lekbild, och den enda bild som skickats in med tema var Görans och då utsågs han till vinnare, medans din bild är med i den pågående tävlingen.

            Rätta mig om jag har fel Albin.

            Borde det inte vara upp till dom som röstar att avgöra? Förhoppningen borde vara att den som ska rösta blir väl upplyst om att det är tema lekbild, sen är det upp till dom som röstar att risa eller rosa.
            Senast redigerad av tege; 03 October 2010, 18:03.
            https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

            Kommentar

            • Kimmy-
              Användare
              • June 2010
              • 458

              #7
              Ursprungligen postat av tege
              Borde det inte vara upp till dom som röstar att avgöra? Förhoppningen borde vara att den som ska rösta blir väl upplyst om att det är tema lekbild, sen är det upp till dom som röstar att risa eller rosa.
              där håller jag inte med dig tege Är det ett tema så borde man som deltagare vara upplyst om detta ju =) annars kan man ju slopa temat?!
              Mvh / Jimmy

              Lokal

              Kommentar

              • RobinH
                Användare
                • August 2008
                • 2150

                #8
                Ursprungligen postat av Joakim Draktoft
                Antagligen eftersom september var en tema-månad med temat lekbild, och den enda bild som skickats in med tema var Görans och då utsågs han till vinnare, medans din bild är med i den pågående tävlingen.

                Rätta mig om jag har fel Albin.
                Jaja men det fick inte jag reda på! var får man gå in för att se det?

                Det var väl snack om att tema-fototävling skulle slopas eller har jag uppfattat det fel?

                Det varkar vara en stor soppa med denna fototävling!!!
                Senast redigerad av RobinH; 03 October 2010, 18:48.
                CA

                Kommentar

                • Kimmy-
                  Användare
                  • June 2010
                  • 458

                  #9
                  Ursprungligen postat av RobinH
                  Jaja men det fick inte jag reda på! var får man gå in för att se det?

                  Det varkar vara en stor soppa med denna fototävling!!!
                  http://www.ciklid.org/fototavling/foto_regler.php här
                  Mvh / Jimmy

                  Lokal

                  Kommentar

                  • tege
                    Användare
                    • February 2005
                    • 2753

                    #10
                    Ursprungligen postat av Kimmy-
                    där håller jag inte med dig tege Är det ett tema så borde man som deltagare vara upplyst om detta ju =) annars kan man ju slopa temat?!
                    Givetvis måste deltagaren var upplyst om att det är tema-tävling. Lika Givetvis måste dom som röstar upplysas om att så är fallet.

                    Det roliga med tema-tävlingar är om man kan tolka temat lite på sitt sätt då blir det roligt att försöka förverkliga sin ide. Det lyckades inte när man började med tematävlingar utan en del lämnade in bilder precis som vanligt. Vad man ska göra åt sånt vet jag inte, men mycket tydligare info på på ciklid.org är en bra början. Men den biten har man tydligen hoppat över, istället har Albin börjat försöka bestämma i detalj vad som får finnas på bilden, passar det inte Albins bildide då diskas bilden.

                    Tycker du att det är ett bra sätt så är det upp till dig, jag har slutat att delta här så länge. Helt krasst tycker jag att någon annan än Albin ska sköta den här tävlingen(f´låt Albin) Eller så har Albin så mycke problem med att få tävlingen att funka programeringsmässigt att han håller på att gå under och då behöver han hjälp, mycket hjälp. Det kanske löser sig nu när Christian hugger in. (Hoppas verkligen det)
                    https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

                    Kommentar

                    • cf.akvarielagret
                      Användare
                      • April 2002
                      • 5028

                      #11
                      [QUOTE=tege;817153]Givetvis måste deltagaren var upplyst om att det är tema-tävling. Lika Givetvis måste dom som röstar upplysas om att så är fallet.

                      Det är skitlätt att hitta reglerna


                      att vara med i en tävling innebär att man kollar alla regler innan
                      jag är Ateist
                      men Gud talade till mig
                      Gud är stor
                      jag frågade hur stor ? inget svar
                      han kanske behövde låna toaletten

                      Kommentar

                      • Kimmy-
                        Användare
                        • June 2010
                        • 458

                        #12
                        Ursprungligen postat av tege
                        Givetvis måste deltagaren var upplyst om att det är tema-tävling. Lika Givetvis måste dom som röstar upplysas om att så är fallet.

                        Det roliga med tema-tävlingar är om man kan tolka temat lite på sitt sätt då blir det roligt att försöka förverkliga sin ide. Det lyckades inte när man började med tematävlingar utan en del lämnade in bilder precis som vanligt. Vad man ska göra åt sånt vet jag inte, men mycket tydligare info på på ciklid.org är en bra början. Men den biten har man tydligen hoppat över, istället har Albin börjat försöka bestämma i detalj vad som får finnas på bilden, passar det inte Albins bildide då diskas bilden.

                        Tycker du att det är ett bra sätt så är det upp till dig, jag har slutat att delta här så länge. Helt krasst tycker jag att någon annan än Albin ska sköta den här tävlingen(f´låt Albin) Eller så har Albin så mycke problem med att få tävlingen att funka programeringsmässigt att han håller på att gå under och då behöver han hjälp, mycket hjälp. Det kanske löser sig nu när Christian hugger in. (Hoppas verkligen det)
                        Sa aldrig att jag tyckte det var en bra ide Däremot håller jag med om att det borde stå bättre tex när man ska skicka in bilderna vad det är för tema,
                        Och om jag förstår det rätt så är det någon som sorterar ut bland bilderna? varför inte lägga ut alla bilder som blir inskickade och låta Folket rösta
                        Mvh / Jimmy

                        Lokal

                        Kommentar

                        • tege
                          Användare
                          • February 2005
                          • 2753

                          #13
                          Ursprungligen postat av Kimmy-
                          Sa aldrig att jag tyckte det var en bra ide Däremot håller jag med om att det borde stå bättre tex när man ska skicka in bilderna vad det är för tema,
                          Och om jag förstår det rätt så är det någon som sorterar ut bland bilderna? varför inte lägga ut alla bilder som blir inskickade och låta Folket rösta
                          Jo det var väl ungefär det jag menade. Tema tävling då ska ingen kunna missa det och låt alla bilder vara med.
                          https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

                          Kommentar

                          • tege
                            Användare
                            • February 2005
                            • 2753

                            #14
                            [QUOTE=cf.akvarielagret;817157]
                            Ursprungligen postat av tege
                            Givetvis måste deltagaren var upplyst om att det är tema-tävling. Lika Givetvis måste dom som röstar upplysas om att så är fallet.

                            Det är skitlätt att hitta reglerna


                            att vara med i en tävling innebär att man kollar alla regler innan
                            Jaha var det där dom var? har letat i fyra månader och nu dyker dom opp. Ja där ser man vad blind jag har varit.
                            https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

                            Kommentar

                            Arbetssätt...