If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag skrek en del svärord och könsord när jag tappade ner styrenheten till min lysrörshållare i burken. Den skönt ner till botten och det sa bara "blubb blubb blubb". Tog upp den och tänkte att det bara var att återvända till butiken och köpa en ny (hade precis kommit hem med den). Torkade av och skakade ur en del vatten, lät den torka en stund och sen chansade jag på att stoppa i kontakten. Den funkade! Har ingen bild på det hela men det hade varit kul med en film, hade dock blivit barnförbjuden
Det är/var ett 960. Var polarens akvarium som vi startade upp för snart ett år sedan. Så noga som vi lodade det akvariet har jag aldrig gjort tidigare. Fyllde på med vatten och sand. 4 dagar senare ringer hyresvärden och säger att hela källaren är vattenfylld efter att en granne klagat på fukten
Hittade en av våra trådlösa telefoner i en vattenpöl i butiken
den ser helt okej ut men displayen ser ut som ett dricksglas med vatten
tar ett foto snart
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
Själv så tappa jag i en ljusramp i vattnet. Halvägs undervattnet han den innan jag han rycka upp den. Tänkte ju inte på att hellre dra ut sladden. Utan nej det blev ner me nävarna me vattnet o 220V. som tur var så han nog inte vattnet tränga in i kopplingarna innan jag har få upp den.
Men jävlar vad rädd jag blev när jag insåg vad jag hadde gjort. Hehe
Själv så tappa jag i en ljusramp i vattnet. Halvägs undervattnet han den innan jag han rycka upp den. Tänkte ju inte på att hellre dra ut sladden. Utan nej det blev ner me nävarna me vattnet o 220V. som tur var så han nog inte vattnet tränga in i kopplingarna innan jag har få upp den.
Men jävlar vad rädd jag blev när jag insåg vad jag hadde gjort. Hehe
Kommentar