If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hmm. Åker till mässan i Duisburg nästa fredag, kan hända att jag har en med mig hem Köpte hans bok om "Fadenmaulbruter" /Featherfins med tillhörande DVD för något år sedan, mycket prisvärd måste jag säga (26.80Euro). Enda smolken i bägaren är att min skoltyska är tämligen rostig. Fick förövrigt boken signerad av författaren på vår Ciklidstämma i Malmö.
Hallå där! Jag begriper inte ett ord tyska, men finns det en DVD om Tanganyikasjön måste jag äga den fort som fan!
Hjälp mig, kan nån förklara hur jag beställer den?
MVH
/Carl
Hallå där! Jag begriper inte ett ord tyska, men finns det en DVD om Tanganyikasjön måste jag äga den fort som fan!
MVH
/Carl
Finns en verkligt fin film sedan tidigare också, heter "Jewel of the Rift" eller något liknande. Vet dock inte hur man får fatt i den.
MVH
/Carl
Man kan pillra nånstans, så talar den engelska. Sen kan man ju senare höra växelvis och lära sig tyska också .
Beställer Du före sista september kan Du få den signerad av Siegfried. Beställ på hemsidan/adressen Wilhelm gav.
Kommentar