CB 3 kommer, hjälp behövs!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mikael W
    NCS Medlem

• August 2002
    • 8621

CB 3 kommer, hjälp behövs!

Hej

Ciklidbladet nr 3 ska anlända till Akvarielagret imorgon tisdag eller i övermorgon onsdag. Har Du möjlighet att hjälpa till en stund med att limma etiketter på tidskrifterna? Det går ganska behändigt om man är några stycken.

Ring då till Akvarielagret (08-80 80 80) och fråga när Du bäst kan hjälpa till.

(Varudeklaration: Detta inlägg riktar sig till dem som bor i Stockholmsregionen eller annars har möjlighet att komma. Du behöver inte svara i denna tråd, ring Akvarielagret i stället.)
    mvh
    Mikael W
    (NCS-medlem sedan 1981)
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • April 2002
    • 5028

Ursprungligen postat av Mikael W
    Hej

Ciklidbladet nr 3 ska anlända till Akvarielagret imorgon tisdag eller i övermorgon onsdag. Har Du möjlighet att hjälpa till en stund med att limma etiketter på tidskrifterna? Det går ganska behändigt om man är några stycken.

Ring då till Akvarielagret (08-80 80 80) och fråga när Du bäst kan hjälpa till.

(Varudeklaration: Detta inlägg riktar sig till dem som bor i Stockholmsregionen eller annars har möjlighet att komma. Du behöver inte svara i denna tråd, ring Akvarielagret i stället.)
    Då blir packdagen på Onsdag
    vi brukar ha ganska kul med packningen
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Nu är det öppet hus för att packa tidningen

om man hittar sin adresslapp kan man ta med sig sin tidning direkt
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor

Kommentar

• cf.akvarielagret
        Användare
        • April 2002
        • 5028

Utan hjälp tar det lite längre att packa tidningen
        men alla ät välkomna i morgon igen
        jag är Ateist
        men Gud talade till mig
        Gud är stor

Kommentar

• maltandis
          Användare
          • October 2003
          • 1567

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
          Nu är det öppet hus för att packa tidningen

om man hittar sin adresslapp kan man ta med sig sin tidning direkt
          Jag packade tre lådor i förbifarten, tog med mig elins blaska hem. Det är rätt mycket kvar, men fler än 100 stycken gjorde jag säkert :-)

Sätt fart slöhögar :-)
          Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

Hej alla kära medlemmar i Stockholmstrakten
            Det vore tacknämligt om några av er kunde svänga förbi Akvarielagret idag och hjälpa till att adressera Ciklidblad. Som det blir nu så kommer inte tidningen ut till någon förräns den är färdigadresserad...vilket kan ta ett antal dagar ytterligare om vi inte får hjälp.

Som motivation pytsar jag in ett bokpris till den som är först ner till Akvarielagret idag och adresserar en "rejäl hoper med tidningar". Be Christer eller någon annan på lagret att maila mig eller skicka mig ett PM så verifierar jag att just Du var först på plats......
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

Kommentar

• Byttorp
              Användare
              • November 2003
              • 1585

Adresseringen är nu klar och tack vara Arne och dom andra på lagret så kanske tidningen kommer iväg idag....tack ändå till alla er som var redo att ställa in arbetet i eftermiddag för att hjälpa till....skönt med eldsjälar som ställer upp frivilligt i ideella föreningar...

Ni som vill kan redan nu anmäla er för adressering till CB 4...... Det finns bara plats för 5-10 personer så vi kommer bli tvugna att tillämpa "först till kvarn principen"
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

Kommentar

• maltandis
                Användare
                • October 2003
                • 1567

Jag var först, en dag för tidigt:-) Bra jobbat 08-or!
                Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

Arbetssätt...