ja det är käpprätt åt helvete, men det är ta mig fan ännu mer käpprätt åt helvete när alliansen pratar med kluven tunga och ni 9 miljoner går på det.
Har ni inte fattat att det är alliansen som har beslutat om 365 dagars regeln och dom kommer inte att ändra på den,FATTAR NI INTE DET.
Läs mitt fall och tänk till lite.
Ni kan även läsa propositionen som kom till innan lagen kom till, den är bara på 97 sidor väldigt läsvärd, läs framförallt konsekvensbeskrivningen.
Där står precis det som händer nu, så alliansen visste hur det skulle gå.
det vill säga utförsäkra dom sjuka först, sätt dom ett år i akassa, sedan ner till socialbidrag.
Det som tyvärr inte står det är alla självmord det kommer bli.
Och denna regering vill ni ska regera 4 år till på grund utav att ni har fått 3000 kr mer i påsen varje månad.
Fan jag mår illa att var en av er.Janne
Har ni inte fattat att det är alliansen som har beslutat om 365 dagars regeln och dom kommer inte att ändra på den,FATTAR NI INTE DET.
Läs mitt fall och tänk till lite.
Ni kan även läsa propositionen som kom till innan lagen kom till, den är bara på 97 sidor väldigt läsvärd, läs framförallt konsekvensbeskrivningen.
Där står precis det som händer nu, så alliansen visste hur det skulle gå.
det vill säga utförsäkra dom sjuka först, sätt dom ett år i akassa, sedan ner till socialbidrag.
Det som tyvärr inte står det är alla självmord det kommer bli.
Och denna regering vill ni ska regera 4 år till på grund utav att ni har fått 3000 kr mer i påsen varje månad.
Fan jag mår illa att var en av er.Janne
Kommentar