Fluval FX5 flöde
Kollaps
X
-
-
Jag har för mig att det står att den pumpar 3500 l/h om du inte har något filtermaterial alls i behållaren och att den pumpar ca 2100 l/h med dem medföljande filtermattorna om du sedan fyller korgarna med div filtermaterial så sjunker kapaciteten lite till.Kommentar
-
Aha okej då va det avklarat!CAKommentar
-
Kan vara en sak till
vi har 50 Hz
Usa 60Hz
detta kan medföra olika flödenjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Den förlorar ju i pumpvolym för varje decimerter som utblåset är ovan pumpen/golvet.
Sen har ju Fx5 relativt grova slangar vilket gör att strålen inte blir så hård.Kommentar
-
Riktigt fina troffar.
Och det var verkligen en annan nivå på tryck. Dags att plocka isär och kolla.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
mindre utblås blir större fart på vattnet.
men troffarna var snyggajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
DRE har du garanti kvar pa filtret? Du far kolla impellern. Dessutom, prova med en enkel PVC armbage.
Tackar! Ikolorna har blommat otroligt. Bytte mat - tog ut all annan fisk.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
-
Jag köpte filtre begnagnat, men det kan väl inte vara mycket som pajar, misstänker ändå att det är impellern alternativt något som fastnat i någon passage.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Desto mer sprutt i utblåset, desto lägre flöde och filtereffekt. Rätta mig om jag har fel.Kommentar
-
Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
Kommentar