Var har du din NCS-kallender och vad använder du den till?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pabbe
    NCS Medlem
    • September 2006
    • 1805

I köket. Skriver upp allt möjligt från vattenbyten i karen, fiskar som lekt, vad jag ska mata fiskarna med, tvättstugetider, möten etc. Skulle inte klara mig utan en papperskalender. Håller med Ola; överskådligheten och den fysiska närvaron överträffar datorn (glömmer kolla saker jag noterar där ibland).

Så för min del är den oersättlig då det är den enda väggkalender jag har. Några av bilderna i årets kalender var dock ingen hit. Mer fisk, färre personer i nästa!

Kommentar

• Pierre_N
      Användare
      • March 2004
      • 772

Den hänger nere i lokalen där vi skriver upp när fiskar lekt. Sparar även alla gamla för att ha lite statistik över när fiskarna leker. Kanon tycker jag, fast jag får hålla med om att det kunde vara mer fiskbilder i den.

Kommentar

• Joakim E
        Användare
        • February 2010
        • 128

Tjoo

Min hänger i köket för den som vill veta. Men nästa gång vill jag ha bilder på snygga, annorlunda fiskar/akvarier inte på folk, det ser jag dagarna i ända.
        Jocke Eriksson
        SA/CA 250liter, 720liter & yngelkar 64lit

Kommentar

• maltandis
          Användare
          • October 2003
          • 1567

Min sitter på en vägg i hallen, fyller i när folk å fä fyller år och när firrarna har lekt.
          Ser att min dotter Theodora fyller år 2 ggr i år, den 2 oktober finns med 2 ggr. 6 oktober har fått en 2a.
          Tur att hon inte kan läsa :-)
          Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• Markie
            Användare
            • September 2008
            • 512

Jag uppskattar kallendern mycket! och den hänger så klart i fiskrummet.
            Skriver upp all möjlig akvarierelaterad info i den.

Som sagts tidigare så hoppas jag på fler fiskbilder i nästa kallender.

Kommentar

Arbetssätt...