Hesjan... jag är en nybörjare på det här med akvaristik men tycker det är så kul.. Nu har jag letat info i en månads tid om de afrikanska cikliderna och hur man ska ta hand om det men jag blir bara mer och mer förvirrad.. nu har jag ett kar på 180l som jag tänkt starta upp men vilket filtersystem skal jag välja???????????????? blir galen vill självklart ha ett bra system som gör att fiskarna mår bra men samtidigt kan jag inte lägga ut hur mycket som hällst på det..
Vissa säger att innerfilter inte är bra alls andra att det funkar. kan man köra på ett innerfilter i början eller är det bättre och göra det gammla systemet med sandfiltrering..eller bygga ett själv ?????
Snälla hjälp ni rara människor annars kommer jag aldrig igång.. Har tänkt köpa fiskar av Kent Berggren i tyringe och han kan man ju också fråga men vill gärna ha lite mer kött på benen innan jag börjar leta fram fiskarna jag ska ha!!
tack på förhand mvh lilla jag
Vissa säger att innerfilter inte är bra alls andra att det funkar. kan man köra på ett innerfilter i början eller är det bättre och göra det gammla systemet med sandfiltrering..eller bygga ett själv ?????
Snälla hjälp ni rara människor annars kommer jag aldrig igång.. Har tänkt köpa fiskar av Kent Berggren i tyringe och han kan man ju också fråga men vill gärna ha lite mer kött på benen innan jag börjar leta fram fiskarna jag ska ha!!
tack på förhand mvh lilla jag
Kommentar