Odlings lokal inom 1år
Kollaps
X
-
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jag ligger en bra bit bakom planeringen då annat har fått bli prioriterat. Men här kommer lite bilder. Det som är färdigt är bilning av golv och installation av golvbrunn, Och i em eller imorgon ska jag gjuta igen "hålen" och förhoppningarna är att nästa helg ska golvvärmen dras och golvet gjutas, men får väll se vad som hinns med. Semester är ju över
Kommentar
-
-
-
Ja allt får sitt slut hur man än gör. Ser bra ut, hur som helstKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tackar, ja ett slut kommer väll.
Som det ser ut nu så är dom ställningarna jag bokat redo för avhämtning i slutet av september och då ska jag va färdig så pass att jag kan förvara karen i rummet tills allt med el och vatten osv är färdigdraget.
Karen som är bokade är begagnade med måtten 120*60*35 L*B*H 6 kar per ställning = 3000L Vilka jag är väldigt nöjd med att ha funnit då det hade blivit en mycket större kostnad att köpa nytt då jag vill hålla mig te dessa mått då det blir mest optimalt med plats och ytor för fiskKommentar
-
Haha något jag kom o tänka på precis är ju att det är för nästan 3 år sedan jag startade denna tråd och då va målet inom ett år så ligger väll 2år efter schemat xD Men till försvar mot mitt eget påhopp om detta på mig själv så har det varit uppe och igång i lite skal ett tagKommentar
-
Haha något jag kom o tänka på precis är ju att det är för nästan 3 år sedan jag startade denna tråd och då va målet inom ett år så ligger väll 2år efter schemat xD Men till försvar mot mitt eget påhopp om detta på mig själv så har det varit uppe och igång i lite skal ett tagKommentar
-
-
-
Kommentar