If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det måste vara enklare att hitta, man ska inte behöva leta efter det. Samma sak med hur man blir NCS medlem... Jag tillhör dom som inte orkar leta om jag inte hittar det på rotmos.
Keep it simple =)
Det måste vara enklare att hitta, man ska inte behöva leta efter det. Samma sak med hur man blir NCS medlem... Jag tillhör dom som inte orkar leta om jag inte hittar det på rotmos.
Keep it simple =)
står ju i första rutan i FAQ borde ju vara första stället man letar på eller?
Det är nog inte det lättaste att hitta rätt! När jag klickar på här så ser jag när jag skrollar upp denna bild och ansökan om medlemsbeörighet 2010 saknas!
Borde nog fixas till asap.
Senast redigerad av Wilhelm; 20 August 2010, 23:28.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
står ju i första rutan i FAQ borde ju vara första stället man letar på eller?
Måste man leta i FAQ för o hitta är det för krångligt... att bli medlem och att få skapa konto ska va enklare än att surfa in på sidan =)
När man får medlemskapet bekräftat efter man betalat så borde det följa med en läng i mailet som leder till behörighet, eller ännu bättre, det borde ske automatiskt.
Det är nog inte det lättaste att hitta rätt! När jag klickar på här så ser jag när jag skrollar upp denna bild och ansökan om medlemsbeörighet 2010 saknas!
Borde nog fixas till asap.
Det beror på att man inte kan söka medlemsskap i en grupp man redan är medlem i......
När man är på Forumets huvudsida ser man denna info uppe till vänster (men inte om man redan är inloggad).
Automatisk registrering vore bekvämt (framför allt för styrelsen ), men vi behöver få in en del uppgifter, vilket vi då bör hitta på ett nytt bra sätt för.
Ps: Flyttade tråden.
Senast redigerad av Mikael W; 21 August 2010, 09:50.
Kommentar