Lite Skalarer
Kollaps
X
-
-
-
Jag tar vanligt kranvatten (pH 7,8 dH 10°) inget salt (Använder salt bara ifall firrarna är sjuka på nåt sätt)mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Ser fint ut det där Wilhelm, Vilka fenor dom fått! Skönt att veta att mina favoriter får bra vård hos dig hehe.Kommentar
-
Ja de är underbara!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Segelflossler sind wirklich das Wunder der Aquarienwelt! Ein Meerwasserbecken wäre daneben nicht mehr im Blickfang gewesen. Von mir aus sind deine Zuchttiere am 1. Platz im Fotowettbewerb!MagnusKommentar
-
Tack Magnus! Inte visste jag att du var sån hejare på tyska!mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Hej!
Hej!
Wilhelm du får gärna ge mig lite tips i odling av scalarer, funderar på och börja odla i höst, själv åker vi till Estland under sommaren ska bo där / Ann-MariKommentar
-
Kommentar
-
Snygg som attans. Är de framavlade eller vad menar du med mixtrade?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jo den är framavlad men har bara 2 hannar inga honor. Men såg en korsning med en sådan här och en vanlig scalar. Den blev skitsnyggLasse.HKommentar
-
-
Heter dessa blue honey?
Kanske skulle vi ha färgvarianter/odlingsformer i artbeskrivningen också?!?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar